Обновление 01.03.2021: открылись новые вакансии. Пишите, если ищите работу в Киеве (Украина)
Список realtime вакансий в игровую студию
В нашу большую (более 200 художников и программистов) и дружную киевскую компанию
нужны:
- Technical Artist
- VFX realtime художник
- Environment Artist
- Concept Artist
- Content QA
- UI Artist
Если вы почитали описание вакансии (ниже) и поняли, что это работа вашей мечты, то смело пишите мне (3dyuriki@gmail.com), чтобы я помог вам пробиться через HR отдел (понятное дело, наперёд ничего не обещаю).
Нужны художники любого уровня - от JUNIOR до SENIOR.
Какие плюшки предлагает компания:
- competitive salary & benefits package
- modern and comfortable office right on the beach next to Gidropark subway station with lots of perks:
- perfect working conditions and great team to work with
- 28-days paid vacation
- training programs
- corporate events and team buildings
- compensation for gym, swimming pool etc.
- English classes
- medical insurance
Знаю, звучит сухо, но на самом деле, с плюшками всё очень круто здесь 🙂 Понятное дело, что до потепления о работе в офисе речи не идёт. Придётся работать удалённо (комп вам выдадут и доставят домой).
Frag Labstudio is a videogames development company based in Kiev and focused on next gen F2P MMO Shooter built with Amazon Game Tech and published by Wargaming. Our team of industry veterans is now working on a new revolutionary IP and we are looking for...
Описание открытой вакансии VFX Artist
Requirements:
- Technical knowledge of how to create real time FX in game engines (UE4, Unity, CryEngine, etc.)
- Self-motivated and goal oriented person
- Mature approach to problem solving and understanding of professional working ethics.
- Good communication skills, proven ability to work in a team
- Good at creating eye catching real-time FX using Max/Maya and in-game FX systems
- Capable with both hand painted and rendered texturing skills
- Basic grasp of the principles of animation and lighting
Will be a plus:
- Experience in real-time engines (CryEngine, Lumberyard, Unreal engine, Unity, etc.)
- Experience with PopcornFX
- Previous experience as VFX artist or similar position on AAA title is a big plus
- Technical art background with VFX problem solving
- Experience in how to make game scene looking cinematic and artistically stunning
- Experience authoring rendered VFX in packages such as the Maya/Max or Houdini
Responsibilities:
- Create the in-game FX systems to create a wide range of VFX (smoke, explosions, fire, water, etc.)
- Work with Art Director to establish and drive the art vision of the game
- Ensure the FX meet the performance and memory requirements of the game engine
- Provide feedback on developing VFX pipelines and tools
- Participate in planning and milestone delivery for the FX
- Work closely with concept art department on creating VFX assets
- Work with multiple cross-functional groups on various deliveries
- Complete all tasks in a timely manner and to a consistent high quality standard
- Directly responsible for adhering to all company policies and procedures
If you are interested in this vacancy, please send me your CV with portfolio link to 3dyuriki@gmail.com
Как вы видите, все вакансии на английском языке - это подразумевает, что вы умеете, как минимум, читать на английском. Но если вы хотите больше, чем минимальные знания английского, то можете попробовать курсы английского https://edelweiss-lessons.com/ в Киеве.
Подпишитесь на обновление блога (вот 3 причины для этого).
Вам понравилась статья? Хотите отблагодарить автора? Расскажите о ней друзьям.
Или подпишитесь на обновление блога по E-Mail.
Извините, в данный момент комметарии закрыты.